Kvällsdopp i Billebjer!

Vackra Billebjer! Tänk att min pappa badade här för 40 år sen och jag nu♥ Han tyckte jag skulle ställa mig på boden som finns borta vid klippan, jag tror dock att den är bortmurknad sen länge haha!
 
Godmorgon solstrålar!
 
WOW vilken värme vi fick igår! PUH jag åkte ju till Staffanstorp för att fortsätta sorteringen inför loppis nu på Lördag (kommer stå på den mellan lund och staffanstorp, bakluckeloppis). Värmen på ovanvåningen är inte nådig. På kvällen tog vi ut hunden på en runda bort till dammarna som ligger vid mina föräldrars hus, hon sprang ner i vattnet direkt and I dont blame her!
 
Sen var det min och sambons tur att bada fast vi körde till mysiga Billebjer! Jag gillar den här sjön extra mycket eftersom man får köra in en bit på landsvägar sen gå in i en skog och ner för en slutning för att komma åt sjön♥
 
Idag blir det mer bad, dock så vill jag upptäcka nya strände/sjöar så blir nog ett litet äventyr på agendan!
bada - billebjer - klimat - kvällsdopp - miljö - naturen - sjö - vattenmelon
Powered by Jasper Roberts - Blog