Sajjvas höstmarknad och lite planerande.

Från Sajjvas höstmarknad i helgen!
 
Halloj underbaringar♥
 
Som tidigare nämnt i bloggen så vart jag på höstmarknad i helgen, 2 kompisar undrade om jag ville med och inte tackar jag nej till att gå på loppis! Hållbarhetstänk in i det sista. Det såldes kläder, kakor, sticklingar, plantor allt möjligt! Önskar dock det inte var så knökafullt, haha! Jag lyckades iallafall hitta en ursnygg tishirt för 60 riksdaler, MYCKET NÖJD med köpet♥
 
Jag har precis druckigt upp min kopp kaffe samt slängt iväg ett mejl till det andra projektet! Nu ska jag sätta igång med lite redigering och jobba med det första projektet! Sen ska jag nog bannemig laga lite mat, har inte gjort det på evigheter känns det som! Vi ska ju börja beställa hem årstiderna igen men nu har min sambo rest iväg en del och nästa vecka ska vi till Hamburg! Så det får vänta lite och vi hinner laga upp maten som finns hemma redan.
Ikväll ska vi iväg till affären och inhandla gottigheter inför helgens halloweenfest! Jag fick en spontan tanke förra veckan om att dra ihop ett litet gäng och fira en hållbar halloween, kommer ett inlägg om det med♥
 
Har ni några favoritloppisar?
2018 - ekologiskt - höst - höstmarknad - inspiration - inspo - loppis - marknad - mat - sajjva - secondhand
Powered by Jasper Roberts - Blog