Ekologisk deo och TÅGLUFFA!

Har ni sett en finare deoburk? Och doften skojar vi inte om♥
 
Goooodmorgon solroser!
 
Idag sov jag länge, min sambo är hemma med och känner sig inte helt kry. Jag har också varit lite under the weather men inte så pass illa, nyser mest och känner mig lite snuvig. ANNARS så har vi fått 2 matsvinns paket, ska fota och slänga upp så småningom på instagram och här (måste fanken börja blogga bättre igen, så himla kul och gå tillbaka för att läsa gamla inlägg).
 
Annars JUST NU så sitter min SAMBO och försöker hitta tågresor i Europa?! HALLÅÅÅ hur coolt är inte detta, jag har drömt om att tågluffa i Europa under LÅNG tid och nu plötsligt är han helt insnöad på det. Så idag blir det förmodligen planeringsdag och kanske bokningsdag?! Får ringa tågresebyrån i Kalmar och kolla vad för slags resa som skulle kunna passa bäst.
 
Ha en underbar dag på er♥
europa - hållbar - hållbart - hållbartresande - resamedtåg - tåg - tågluffa - tågresa
Powered by Jasper Roberts - Blog