Pre Wedding för min bästa vän

Åh vilken magisk dag, ett riktigt prinsessbröllop fyllt med brudtärnekaos! HAHA. Alltså ni anar inte, min bästa kompis som gifte sig var den enda som höll sig i skinnet av oss tjejer.. Fyfan vilken rolig och underbar dag det var, som jag nämnde på instagram så älskar och avgudar jag brudparet av hela mitt hjärta! Folk man kan lita på, folk som ger en energi och vill väl ♥ Jag kommer såklart dela med mig av fler foton från den fantastiska fotografen som dem hade anlitat! Ni får kika på bilderna jag själv tog innan bröllopet vart igång. En annan magisk upplevelse var att min andra bästa kompis var på plats som MUA, hon är så jäklans grym på att sminka. Malin blev verkligen helt fantastiskt vacker (vilket hon är redan) men ibland kan smink ge den där lilla extra kicken♥ Apropå brudtärnekaos så menar jag att den ena tärnan sprang runt i en pandadräkt och svettades halvt ihjäl på partygolvet.. Den andra tärnan trillade i stentrappor (när vi var påväg ut med bruden, haha) och hade i sönder galjar... Jag själv fick en straffavgift på rummet pga kaoset jag skapat (blev lite mycket med öppen bar, haha).. Nä fy vilka fantastiska minnen och underbara människor, det här kommer vi leva gott på länge♥ P1020387 P1020396 P1020397 P1020401 P1020411 P1020415
brud - brudtärnor - bröllop - bröllop2019 - kärlek - sommar
Powered by Jasper Roberts - Blog