Känslan att bocka av och besök på Sajvva!

Sajvva celebrations (förlovnings ringarna har äntligen kommit)! Vi passade på att äta deras indiska thal som dem har ett erbjudande Maj ut, 2 för 1! Sen försvinner den urgoda maträtten, så pass på och testa. Öl&vin sortimentet är fantastiskt det med och restaurangen ligger på Värnhem i Malmö♥ Vilken fixardag jag hade igår hörrni! Den känslan när en prickar av massvis med punkter!
  • Vi hade möte på swopshop och planerade lite inför sommar/hösten.
  • Jag gick till banken för att lösa in en trisslott (haha ja vi vann igen).
  • Jag lämnade tillbaka min bok på bilbioteket.
  • Jag röstade!
  • Jag bakade och lagade mat.
  • Sen avslutade vi kvällen på AW. AB Småland kör ett collab med ett gäng hantverksöl (folköl).
Idag kommer det fortsättas baka, jag fyller ju 30 år i helgen så får bjuda på lite smaskigheter. Ikväll ska vi köra till torpet och lämna en massa grejer inför kalaset och sen ska vi gå på en husvisningP1010899 P1010891 P1010888
2019 - hållbart - inspiration - malmo - sajvva - vegansk
Powered by Jasper Roberts - Blog