Suprise for my hubby (MJ´s hotell)!

Nu snackar vi hemester! Alltså ett stenkast från vårt hem, haha! Jag bokade nämligen in mig och min man på MJ´s hotell mest för att han skulle få vakna upp till en underbar frukostbuffé på sin födelsedag ♥ Vi har bott här förut, det är otroligt lyxigt att ha så nära hem och samtidigt bo på att fantastiskt vackert hotell. Det hände ju inte så mycket då vi befinner oss på hemmaplan men det blev iallafall en tur till Lush för att köpa badbomber (badkar på rummet, HUR NAJS). Sen krängde vi en massa räddad mat (jag beställde lite på karma appen) och jag hade köpt hudvårdsprodukter på Uma Bazaar som han fick leta efter i rummet. SÅ SVÅRT han hade för att hitta allt men jag hade ju ställt det så jäkla övertydligt (bland de andra produkterna) vilket gjorde det ännu svårare då en inte tittar så ordentligt där. Men jag kan iallafall STARKT rekommendera er att bo på MJ´s, baren och snacksen är hållbart/eko/lokalt producerat. Deras frukostbuffé är MAGISK, finns allt för oss som vill äta vego (ärtcremen vart to DIE FOR). Vårt rum kostade 895 kr för 2 personer, om ni signar upp er på deras mejlutskick så kommer där med jämna mellanrum deals, eller kika på på hemsidan (de har ett öl paket, HUR COOLT)!
MJS - hemester - hållbart - malmo - malmöguide - svemester
Powered by Jasper Roberts - Blog