En halvt fungerande dator och dagensäventyr!

Haha yes! Min dator är kaputt just nu, eller till en viss del. En viss partner råkade spilla vatten över min dator så nu fungerar den emellanåt, den blir alltså helt svart i några sekunder och sen startar den igen. Har jag tur så håller den sig ett tag så jag hinner skriva något som nu! Jag är glad över att datorn fungerar nått sånär så en kan kopiera över allt det viktiga till hårddisken ♥ Annars mina vänner så inväntar jag Joanna nu!! WOOPWOOP vi ska på roadtrip uppåt i Skåne och filma/fota lite material till en kurs. Kommer lägga upp den här sedan (inte min kurs dock) men jag kommer själv göra en kurs faktiskt! Behöver bara ett funktionellt kök innan jag kan sätta igång, haha.. Annars så kan jag berätta lite om en bok jag fick hem! Food waste handlar den om vilket jag BRINNER FÖR! Massor med tips på hur ni tar tillvara på skrafs eller annat som folk slänger lättsinnigt. Köp, låna eller ge bort i present ♥ Här kan du låna den gratis via nextory: No waste just taste ♥
Powered by Jasper Roberts - Blog