Nu händer det grejer! KUL! Ny styrelsemedlem för INOS

Jaa varför är det alltid samma visa, ALLT ska hända på en och samma gång! Haha nää men det är skitkul! Det händer lite märkliga saker bakom kulisserna och jag tänker inte jinxa något så ni får veta när det väl är dags ♥ En annan riktigt ROLIG grej är att jag har blivit invald till styrelsen för Influencers of Sweden, HUR BALL! Jag ska få sitta med ett gäng fantastiska brudar och skapa något riktigt bra ut av det här. Jag har ju varit medlem sen mååånga år tillbaka och är väl en veteran när det kommer till sociala medier (bloggat sen 2007). Så nu ska vi se vad för spännande saker vi kommer hitta på i framtiden tillsammans. Är du medlem? Inte? BLIR DET för livet är SÅ mycket roligare med kollegor: klicka in dig här ♥ Annars sitter jag i självvald karantän, var ute idag på stan bara för att besöka det mest nödvändigaste och handla samt stötta lite. Jag har familj som befinner sig i riskzonen och jag vill ABSOLUT INTE att dem ska få covid19. Så snälla stanna hemma och rid ut det här.
hållbart - influencersofsweden - inos
Powered by Jasper Roberts - Blog