Österlenrunda med födelsedags firande!

Förra veckan så åkte vi på en liten Österlen tur! Som ett pre födelsedagsfirande ♥ Vi besökte diverse lanthandlar och tog en lunch på Olof Viktors, FANTASTISKT mysigt ställe med otroligt goda sallader och bakelser. Jag tog så klart en sallad med yogurtbollar (ATT JAG INTE HAR PROVAT YOGURTBOLLAR INNAN, så gott).. Till efterrätt var det givet med rawfood fika för min del, en passion och chia tårta samt en morotspuck. Om ni har vägarna förbi så ta en sväng ditt, sen kan ni passa på och besöka Eklaholm när ni ändå är i närheten! Annars så började jag min dag med telefonmöte, jag och Joanna kommer ha detta stående för att kolla upp veckorna, sprida inspiration och få igång vårt jobb tillsammans! ÄLSKAR att ha en kollega att bolla med även om vi har olika företag. Shit vilka kunskaper den här kvinnan besitter, guld värt att ha henne i mitt liv och att kunna dela våra upplevelser ihop ♥ Gårdagen så blev det inget inlägg, det vart full rulle hela dagen! Jag började med en cykeltur till andra sidan Malmö för att secondhand shoppa med fina Sara och hennes kids! Jag HITTADE MASSOR MED GULDFYND! Får fan ta fler turer med den damen. Sen vart det till och cykla hem, slänga i sig käk för att sen ta sig till BASTUKLUBBEN! Älskar att vår kompis Christoffer har ett AMAZING spa i sin bostadsrätt. Den här gången var det inte bara vi tre utan min bästa kompis Malin samt hennes man joina oss och FY SJUTTON vad kul vi hade det! Simon då vart lite rund om fötterna efter sin AW så han bidrog med en hel del skratt, Malin hade med sig hela sitt spakit så tror vi körde 5 varianter av rengöring för ansiktena (hon är fan värre än mig, haha)! Mitt i allt så spontanbokade vi spelkväll hemma hos dem i Lund på Lördag ♥ Idag så blir det en tur på stan, vill hitta en passande morsdags present men det är fan så svårt! Jag har dock en idé och jag HOPPAS det finns att hitta i stan, orkar inte cykla ut till kanten av Malmö (cyklade tillräckligt igår).. Ikväll har jag inte planerat in något, funderar på att ha en myskväll för mig själv (var ett tag sen då min man är hemma permitterad) MEN man vet aldrig med den här stan om det blir händelserikt eller ej! Ni får en ha en helt fantastiskt helg mina GULDKORN
dagbok - fika - hållbart - olofviktors - österlen
Powered by Jasper Roberts - Blog