Veckans planering och min nya favorit i kaffet ODDLY GOOD BARISTA!

Gooodmorgon kära vänner!

ÅÅHHHHH JULEN HÖRNI DEN ÄR HÄR, jag är en tvättäkta jultokig människa. Fuck november mörkret och hej juleljus ♥
Jag blir så där löjligt lycklig och pigg av den här årstiden..

NÅVÄL nu tänkte jag punkta upp veckans schema!
Startar varje morgon med en 30 min promenad!


Måndag
Slänga ut ett gäng mejl angående LIA platser. Laga pumpasoppa som jag har levt på nu de senaste veckorna, NI SKA FÅ RECEPT SÅ JÄKLA SMARRIGT! Sitta och fila på lite läxor. Måla mina tomtar svarta eftersom de fick mest likes i omröstningen på min instagram. Antaligen en tur på stan eftersom min man har efterfrågat det hela helgen.. Nu är iallafall black friday över så nu kan vi handla normalt igen #bojkottablackfriday. Zoomfika med mina älskade gamla klasskamrater kl 20.

Tisdag
Fortsätta med mina kära läxor. Seminarium 13-15.

Onsdag
Uträtta lite ärenden på stan. Handla mat!

Torsdag
LÄXOOOOR. Hämta ut lite auktioner jag vann förra veckan. Förhoppningsvis hinner jag vara med på styrelsemötet. Seminarium 13-15.

Fredag
Lämna in läxa. Drop in 11-12.

Sen måste jag tipsa om Oddly Good barista, en favorit i kylskåpet! Smakar exakt som oatly men är billigare sam glutenfri ♥
2020 - barista - december - inspiration - kaffe - november - oddlygood - schema - underbart - valio - veckoplanering
Powered by Jasper Roberts - Blog