Veckans planer och lördagens vandring i Glumslövs backar!

Gooodmorgon kära vänner!

ÅH vilken fantastiskt helg det har varit!
I fredags så träffade jag 2 tjejkompisar och käkade middag på det lugnaste stället i Malmö (spegeln bio). En hel del skvaller som vanligt, haha japp det är en grej med skvaller (fast mest om oss själva).
I lördags så vandrade vi med svärisarna (ni ser bilder längre ner) vi gick JÄVLAR i det långt, tror det blev mer än 1 mil och katten hängde med. Vi vandrade i Landskrona på Glumslövs backar. Kvällen avslutades med en nödvändig bastning hos C, otroligt skönt att få mjuka upp musklorna efter den dagen..
Söndagen tog jag och mannen min en lång cykeltur till Limhamn (med katten) och handlade MASSOR med svinnmat på Hemköp (HEJA ER BUTIKER SOM SVINNAR UT)!

Nu tänkte jag punkta upp veckans planer!

Måndag
Slänga iväg ett gäng mejl. Samla material och skicka till ett eventuellt projekt.
Arbetsdag med styrelsen från kl 10. Laga veckans måltider. Skriva klart månadens recensioner.

Tisdag
Seminarie 13-15. Påbörja ett nytt certifikat inom digital planning. Få ordning på mina aktier!

Onsdag
Slänga mig ut på stan och göra ärenden. Fortsätta med certifikat! Baka något smarrigt. Hålla koll på en konkursutförsäljning. Fota outfit? Möte med hållbara investeringar kl 11.

Torsdag
Seminarium 12-14. Antingen göra läxa (om vi får någon) eller skriva en artikel kring ett ämne som intresserar mig. Städdag och baka bröd. BASTUKVÄLL!!

Fredag
Seminarium 10-11. Göra läxor, certifikat, artikel eller annat matnyttigt. Träffa klasskompisar? Eventuellt stöpa lite ljus av ljussvinn!

Har du något favoritställe när det gäller vandring?
Hittills har det varit körsbärsdalen för min del (dock som vackrast när körsbärsträden blommar ut) ♥

bloggse - glumslövsbackar - hike - hållbart - landskrona - matsvinn - schema - skåne - vandra - veckoplanering
Powered by Jasper Roberts - Blog