In the Pink workday

Jobb på In the Pink

 För alla ni som åker till Malmö och hoppar av på centralen, In the Pink ligger utanför! Inte på den sidan där bussarna går utan på andra sidan i ett stort grönt glashus. Hållbart samt supernyttig och underbart got mat/fika♥

 

Häromdagen så begav jag mig till In the Pink för lite jobbtid innan det vart dags för nästa jobb på Saluhallen i Malmö (Gram).  Jag försöker undvika att jobba hemma till största del, detta beror på att om jag nu ska vara egenföretagare så måste jag ha en safezon, en fristad. Det är så otroligt lätt att överarbeta när man sköter sitt eget och för mig kan det vara betydelsefullt att behålla mitt hem som en stressfri plats. Givetvis kommer jag att ha ett mini kontor såsmåningom men då får jag enbart hålla till där samt att jag ska försöka hålla mig borta så gott det går då det finns hur många platser som helst där man kan mingla med andra egenföretagare (detta är optimalt då man får dela en hel del erfarenheter med väldigt intressanta människor). Jag vet inte vad ni tycker? Man kanske har mer fokus av att jobba hemma, eller så finns det ställen man kan vara på privat dock så kostar dom ställena för det mesta. Jag själv kommer förmodligen hänga på Minc eller STPLN.

 

#HAPPICHALLENGE

egenföretagare - entreprenör - happichallenge - hållbart - inthepink - oddeco
Powered by Jasper Roberts - Blog