Klova second hand på Hönö

Givetvis snubblade vi in på Hönös lilla second hand butik, WOW vad där vart mycket folk inne?! Jag blir så GLAD när folk väljer att handla återbruk, rösta med plånboken. Där fanns massor med fina saker och jag hade lätt kunnat spendera timmar, särskilt i just den här boden som vart supercharmig med målningar av världens bästa blomma SOLROSEN♥

Mittemot den här butiken ligger Local Hero som jag har skrivit om i förra inlägget, allting är så nära och ett stenkast bort ligger Lillings Cottage samt en hälsokost butik som kryllade av ekologi! Hit kommer jag åka många gånger till även om Sarahs mamma väljer att flytta, jag älskar Göteborg speciellt skärgården♥ 
hållbar - hållbart - hönö - klova - klovasecondhand - kärlek - retro - secondhand - shopping
Powered by Jasper Roberts - Blog