Måndagspodden och Tjuvjakt

Igår kväll begav jag och min kära sambo oss ut till Malmöfestivalen. Vi gick till Blå Båten där ett gäng komiker skulle spela in vad som kallas för Måndags podden, mycket mycket mycket roligt! Efteråt gick vi 3 minuter bort för att se det enda bandet jag verkligen ville se på hela veckan, TJUVJAKT! Men alltså hörrni, är det som så att jag är lite väl högre upp i ålder än dom andra på Tjuvjakt eller är det allmänt likadant på alla konserter? Jag kände mig som en av föräldrarna längst bak? Oavsett så tycker jag tjuvjakt är grymma! Haha.
 
Dagen till ära bjuder på en visit till gamla Green Matmarknad (sa jag gamla!?) BUHUUU en av stans bästa butiker har stängts ner! Iallafall så ska vi ditt och se om man kan föreviga minnet av denna fantastiska butik genom att köpa deras möbler, dom ska nämligen auktioneras ut. Efteråt tänkte jag lägga mig i parken och lyssna på några sköna poddar och sen ikväll blir det Malmöfestivalen för att se The Bronx♥
 
Ni får ha en helt underbar dag♥♥♥
blabaten - blåbåten - festival - malmo - malmö - malmöfestivalen - musik - tivoli - tjuvjakt
Powered by Jasper Roberts - Blog