Min ansiktsvård med Mádara cosmetics

Mádara´s Cosmetics, min guide till en mindre fet hy♥
 
Jag tänkte dela med mig lite av hur och med vad jag sköter min hy. Som ni kan se ovan så har jag 3 olika varianter på hud produkter för just ansiktet. Jag har en väldigt fet hy och har testat det mesta som kan tänkas (dock inte i den hållbara världen, där håller jag på nu och först ut har varit Mádara).
 
1. Är min ansiktmask i lera som jag använder med jämna mellanrum, min hy kräver just lera och jag hade en favorit ett lååångt tag. Sen visade sig att den produkten inte fick plats i mitt liv längre med tanke på övergången till hållbara produkter. Då fick jag hem denna fantastiska produkt som jag totalt älskar! Jag har väldigt fet hy och den här leran har en tendens att torka ut lite, ibland stryker jag på lite extra ansikt olja för att jämna ut det hela.
Detox Ultra Purifying Mud Mask är en djuprengörande ansiktsmask, som effektivt rensar porerna och absorberar överflödig olja och fett från hudytan. Masken är baserad på nordisk skogssjölera, vilket bidrar till att upprätthålla hudens naturliga fuktbalans. Masken fungerar uppstramande och minskar synligheten av porer. Även aktiv på helande och anti-inflammatorisk. Huden lämnas vacker, välskött och med en fräsch och naturlig lyster. MÁDARA Ultra Purifying Mud Mask är konstruerad för en kombination / fet hudtyp. Masken rekommenderas inte för överkänsliga hudtyp."

2. Är min peel mask som jag använder så fort det är någon fest eller tillställning som jag ska till, den ger en otroligt vacker lyster och piggar upp ansiktet.
"Brightening AHA Peel Mask är en mycket uppskattad ansiktsmask som tillhandahåller en effektiv exfoliering av huden. Den är aktiv med fruktsyror, vitamin C, mjölksyra och lugnande fläder. Dessa underbara ingredienser går in och rengör huden på djupet, tar bort döda hudceller och fungerar uppstramande. Det minskar synligheten av porer och bildningen av fina linjer. Huden lämnas fräsch med en vacker och naturlig utstrålning. MÁDARA Brightening AHA Peel Mask passar alla hudtyper. Var försiktig om du har en mycket känslig och överkänslig hud."

3. Är min ÄLSKADE radiant energy facial oil! ÄLSKAR DEN HÄR PRODUKTEN, den luktar så otroligt gott och friskar upp ansiktet ännu mer efter jag har använt detox masken. Jag brukar ta en droppe olja tillsammans med min foundation för den där extra lilla kicken och en mer naturlig look.
"MÁDARA Radiant Energy Oil stärker hudens naturliga förnyelse och återfuktning. Det är med nio unika torra oljor, som huden ges en vacker och ungdomlig glöd. Den är rik på antioxidanter som har en vitaliserande effekt på huden. Oljan är lämplig för en trött och tråkig hud som saknar lyster och energi. Likaså är det perfekt för en hud som saknar elasticitet och fasthet och börjar få de första tecknen på åldrande."
ekologiskt - ekotips - grönskönhet - hållbar - hållbart - lermask - madara - naturligt - naturligtsnygg - skönhet - skönhetsguide
Powered by Jasper Roberts - Blog