Vem är oddeco?

Jag tänkte att det var dags för en liten introduktion av vem jag är, vad jag gör eller har gjort. Där finns en kategori om mig själv (oddeco) för att kära ni som inte vet riktigt vem jag är eller vad jag gör ska få en hum om vad det egentligen är som ni läser eller följer♥
 
Jag kan börja med att mitt namn är Jennie, 28 åring som älskar tatueringar, inredning, kakor, ekologiskt, katter osv osv osv. Jag är utbildad kock (ville egentligen plugga till bagare), har tävlat i kock SM samt serverat den danska och svenska kungafamiljen (vi fick servera dom runtomkring givetvis, bla henke larsson). Efter kock utbildningen satte jag igång med att arbeta som bagare på Tirups Örtagård, JAG ÄLSKADE DET och var riktigt lycklig över just DET jobbet (det var drömmen att få jobba där). Sen slutade jag och började jobba på lite olika ställen och ett par år senare beslutade jag mig för att plugga inredning och arkitekturs design på SMC utanför Los Angeles. Sen fortsatte jag jobba några år till hemma i Sverige.
 
Sen kom vändnigen för 1 år sen, jag beslutade mig för att nischa mina sociala medier till hållbar influencer. Jag började kursen Resilient Entreprenörskap, fick jobba på ekologiska powerfruits, fick även jobb på Gram Malmö, fick jobb som frilansare hos Ecoliving.se. Jag är ambassadör för Ecoliving.se och har nyligen blivit fika ambassadör för Greenqueen fik här i Malmö.
 
Jag har bloggat i 10 år och det är på riktigt något av det bästa som har hänt mig!
Helt fantastiskt, som en dagbok med bilder♥

Är där något mer ni vill veta om mig? Skriv här eller på instagram♥
hållbar - hållbart - oddeco
Powered by Jasper Roberts - Blog