Hemmagjorda dadelbollar och lite fusk va

Dadelbollar till fikat! Jag mixade hälften cashewnötter med hälften dadlar och smaksatte med lakritspulver♥
 
Halloj underbara ni!
 
Den här helgen fick vi ett 3dje spontanbesök på kort tid från våra Gislavedsbor (kommande Malmö bor). Dom skulle skriva på lägenhetskontrakt och gå på lite möten.
↓↓↓
 
Jag har fuskat med köpstoppet i helgen, eftersom min kära bestie var nere på besök och vi gick in på ett URTREVLIGT fik! Ägarna var hur sköna som helst och menyn vart helt magisk, så jag tyckte att det var okej med lite fusk (jag har ju varit GRYM med köpstoppet). Som grädden på toppen fick vi en bakelse av dom fantastiska ägarna! Greenqueen heter stället och befinner sig borta vid Jesusparken, dom ska dessutom inom kort tid öppna upp ett till fik på Recomarket i närheten av oss.
 
Glöm inte bort att vara snäll mot dig själv, få inte ångest av lite fusk! Missar du träningen, må bra! Äter du choklad, må bra! Kommer du försent någon gång, må bra! Köper du en latte när du har köpstopp, må bra! Allt i måtta är det bästa (kanske inte i extrema fall), det handlar om utmaning och inte att plåga dig själv♥
 
Idag var det back in school igen! Vi hade grupparbeten där vi skulle redovisa vad en hipster, omställare och prepper är för något. Jag valde givetvis HIPSTER! Cause I love them. Jag ställde frågan till klassen om alla som är hipsters kunde räcka upp en hand, DOM PEKADE PÅ MIG! Dock så erkände jag att jag är en hipster, men är man verkligen en hipster då? Haha, hmmmmm..
 
Efter detta vart det tillval, doclounge och då såg vi Oriented.
Vilken fantastiskt vacker film, den handlar om gaysamhället i arab världen. SE DEN♥
cafe - cashew - dadelbollar - dadlar - dokumentär - greenqueen - hållbart - malmö - oriented - recpt
Jennie

Så rätt! Man ska inte behöva ha ångest för att man inte är "perfekt" i andras ögon, gör vad som är bäst för dig själv :)

Svar: exakt! love yorself! :)
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog