Summering av veckan som gått

Så här kan det bli när man ber mamma kolla om hon råkar ha någon entreprenörskaps bok hemma! Haha den kvinnan har ALLT.
 
Jag tänkte summera min vecka som har gått, vad har jag gjort om dagarna osv. Tanken är även att jag ska göra en veckoplanering varje vecka och få upp det här på bloggen. Jag tror det är nyttigt för mig att få allt på en offentlig sida där även ni kan följa och se hur mina dagar ser ut. OCH om jag har råkat glömma något/någon så hojta till, nu när jag bollar tusen saker i luften så slinker en och annan boll iväg om man kan uttrycka det så. Förstår ni vad jag menar? Jag hänger med i veckorna och ni hänger med i veckorna♥
 
Måndag: Minns inte riktigt vad vi gjorde i skolan 9-15? Tror vi kollade på en dokumentär... Haha det är det här jag menar med mitt minne, måste skriva upp allting på bloggen så inte bara jag behöver påminnas utan även ni (och hjälpa mig med att minnas). Kvällen jobbade jag 15.30-19 på Gram i Saluhallen. Jag fixade även lite med film och bilder till bloggen, coming soon!
 
Tisdag: Jobbade 9-15.30 på Gram i Saluhallen. Efteråt har jag för mig att jag och Sarah kilade till Green Matmarknad, käkade lunch och inhandlade lite förnödenheter. Sen blev det chill hemma i lägenheten!
 
Onsdag: Tillvalsdag i skolan, vi fick träffa nytt folk och veta mer om dom nya tillvalen som kommer efter påsk. Jag mötte upp Sarah för att gå till swopshop och testa på att byta in mina kläder mot poäng! Nu har jag 89 poäng att handla kläder för, WOHOO! (mina kläder var värda 3000 kr). 
 
Torsdag: Jag gick i skolan 9-15 där vi höll på med företagsbudget hela dagen, SÅ NYTTIGT! Efter skolan åkte jag hem och tog det lungt en stund, sen vart det dags för jobb på Gram i Saluhallen. Direkt efter jobb kom Nilles foks hem till oss och drack kaffe, vi pratade om deras sri lanka resa och lite allmänt saker som har hänt sen dom åkte iväg.
 
Fredag: Idag var det dags att åka ut till vår kära skogsträdgård och mysa! Vi håller på med en design där vi observerar marken och funderar ut vad vi ska göra med den. 15.30-19 jobbat på Gram i Saluhallen.
 
Lördag: Jobba 9-13 på Gram i Saluhallen. Under dagen är jag lite tveksam till vad som händer? Kvällen är det avskedsfest för Carro som flyttar till Mallorca för att träna på sitt skådespeleri.
 
Söndag: Jobbar 13-16 på Gram i Saluhallen. Efter blir det häng i torpet hos foksen♥
 
Intressanta evenemang den här helgen!
Vinokilo på Moriskan i Malmö: kläder i LÖSVIKT! YES, och bäst av allt är att GRAM kommer stå där och sälja gottis♥ 
Föreläsning på Garaget i Malmö: Djurens rätt från grisbonde till vegan♥
entreprenör - entreprenörskap - jobb - jobba - lycka - skola - trevligt - underbart - vecka - veckoplanering
Powered by Jasper Roberts - Blog