Veckoplanering och LottaloveACAI

Häromdagen tog jag och min kära Sarah en sen lunch på Lottalove ACAI. Smoothiebowls i all ära, bara kolla hur gott det ser ut!
Baren ligger i Malmö bakom AB småland/gågatan♥
 
YES nu har vi fältstudier/påsklov i 4 veckor framåt! Jag har ju redan en fältstudie som jag dessutom fick jobb på (Gram), dock så kom jag och lärarna överrens om att det fanns en möjlighet och få söka en annan fältstudie eller syssla med egna projekt/jobba. Har faktiskt fått napp på ett ställe som jag anser att dom behöver lite hjälp med deras sociala medier, ska ditt imorgon för mer info kring hur vi ska lägga upp schemat.
 
Annars kommer mina lediga dagar gå åt att fila på affärsidén samt jobba på mina extrajobb!
 
Veckans upplägg ser ut såhär
 
Måndag 20/3
Möte med Gram klockan 10.
Sitta på café och jobba med affärsidén.
Hänga med Sarah en stund.
 
Tisdag 21/3
Jobba på Gram 09-15.30.
Hänga med Sarah innan hon ska på träningspass borta vid oss, eventuellt så ska jag köpa ett gymkort.
 
Onsdag 22/3
David Jonstad föreläsning i Lund 9-11.
Jobba med min affärsidé, hänga med Sarah?
Gå på möte klockan 17 angående sociala medier kommunikatör.
 
Torsdag 23/3
Fortsätta jobba med min affärsidé.
 
Fredag 24/3
Fortsätta jobba med min affärsidé.
 
Lördag 25/3
HELG!
 
Söndag 26/3
HELG!
acai - eko - ekoblogg - ekologiskt - hälsosamt - lottaloveacai - lottalovesuperbar - lunch - nyttigt - smoothie - smoothiebowl - veckoplanering
Caroline

Så gott det där ser ut. :)

Svar: Underbart gott var det vill jag lova :D! Finns flera olika sorters bowls man kunde välja mellan :)
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog