Vad vill jag ha i #minpolkagris?

Skogsträdgården♥

Nu har blogg.se en tävling där man kan få en polkagris uppkallad efter sig själv! OOOHHH vem vill inte ha sitt namn på en polkagris?! JAG VILL.

"Har du drömt om att få göra din polkagris med din favoritsmak och designa förpackningen?
Kanske till och med få vara med under ett exklusivt besök hos Grenna Polkagriskokeri där din polkagris kommer att göras – och säljas? 
Nu har du chansen! 

I samarbete med Grenna Polkagriskokeri har du chansen att vinna din egendesignade polkagris som även kommer produceras och säljas i deras butik. Inte nog med det - du vinner en hotellnatt och ett personligt besök på Grenna Polkagriskokeri. Hur häftigt? Vi kan knappt bärga oss!"
 
Skogen är min favoritplats i hela världen så en riktigt skogspolkagris skulle vara fantastiskt att få sätta tänderna i.
 
♥Honung och nässlor, jag tänker mig att man gör en nässelkräm som man sen varvar med honungen och får fram ett grönt/guldigt mönster. Murrigt grön färg och sen en gyllene färg för att balansera upp det hela.
♥Granskott och lakrits, varva det gröna syrliga med det svarta salta och gärna riktig skogsgrönt och mörkt ska den bli.
 
Namnet på polkagrisarna funderar jag på om dom skulle heta Skogens polkagris eller Jennies skogs polkagris eller Oddecos polkagris från skogen.
 
Ni kan ju se vilket spår jag ligger inne med, ätliga växter från skogen♥
 
#minpolkagris #skogenspolkagris
blogg - bloggse - minpolkagris - polkagris - tävling
Powered by Jasper Roberts - Blog