Möte på Rawfoodhouse angående framtida projekt!

Några bilder från dagens Möte med Tess och Adele på Rawfoodhouse♥
 
Goddagens kära vänner!
 
PUH nu vart man genomsvettig! Har städat iordning hela lägenheten inför helgens lilla hemester i Roskilde, ja jag skulle faktiskt kalla danmark hemester eftersom det är närmre mig än norrland tex. SKA BLI SÅ ROLIGT! Häng med på instagram, lär bli en del instastories.
 
Dagen började med ett lunchmöte på Rawfoodhouse tillsammans med min partner Tess och även Adele som sköter kommunikationen på just Rawfoodhouse! Vi har pratat planer och samarbeten för Sustainable Influencers, stay tuned♥ Jag tror jag har ätit allt från deras meny och fasiken vilken got mat, SÅ FRÄSCH! Det blev en pad thai för min del och Tess tog en fantastisk kombotallrik (önskar man hade haft mer plats till kakorna SOM ÄR STÖRT goda).
 
Nu blir det till att fixa iordning sig för en gejt med Tess och hennes man, blir till att ta med god öl och bara njuta av den här kvällen♥
RAW - ekologiskt - hållbar - hållbart - klimat - miljö - rawfood - rawfoodhouse - sustainableinfluencers
Deckre

Vad god maten såg ut :)

Svar: så himla god!!
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog