Café Trubbel, AB Småland och ett möte för Stinf.

Gårdagens händelser, "tapas" på Café Trubbel och sen en kaffe och möte på AB Småland.
 
Halloj mina solroser!
 
Gårdagen innehöll möte med min kära partner Tess! Det blir en hel del träffar nu i början, även fast vi snöar ut på helt andra saker i våra samtal så kommer vi långt på varenda träff! Massvis med idéer som inte är helt omöjliga att få i lås, en hemsida som byggs upp, events som ska hållas, nya projekt som ska startas. THANK GOOD att Tess jobbar i närheten av mig och att hon har flyttat till Lund♥
 
Det är så jäkla komiskt för att jag och Tess träffades för första gången 2014 utan att ha en aning om vem som var vem. Det visade sig att vi har gemensamma vänner och var på en gemensam maskerad/25 års fest med väldigt lite folk på! OCH vi var utklädda till exakt samma sak VÅRA POJKVÄNNER! HAHA. Flera år senare möts våra vägar igen och nu har vi något stort på G. Vem kunde ana? Universum är full av överraskningar.
 
Måste bara nämna cafés trubbels genialiska brunch tapas! Man kunde välja 3,7 eller 9 rätter!! Vi valde vars 3 för 90 kronor/st och då ingick det juice och kaffe/te! Ser ni så mycket mat och VILKEN GOD MAT. Jag är ju frukostmänniska ALL the way så det här var himmelriket♥ Vi valde varsin smörgås, krämig potatissallad och vegansk yogurt med granola!
 
ABsmåland - bloggse - cafe - eko - ekologiskt - ekotips - fika - kafe - malmö - stinf - sustainableinfluencers - tapas
Sarah

Mysigt o gå ut o äta :)

Svar: verkligen :D
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog