Karma appen när du vill rädda mat som ska slängas.

Räddad mat via Karma appen!
 
Hööööörrrni! Titta vilket himmelrike till bröd&bullar? Man kära sambo fyllde ju år igår så jag vart runt på hela stan och rände. Precis innan min sambo skulle anlända hem så kom jag på att JUSTE man skulle kanske ta en kik på karma appen? Se om där finns något smarrigt att ha till kalaset, mycket riktigt så fanns där HUR mycket som helst! Jag hade kunnat köpa en tårta på gateau för halva priset! Till min stora förtjusning så hade Organic Bakery massvis med godsaker som jag klickade hem, ni kan se hälften av det på bild eftersom vi redan har hunnit äta upp en hel del, haah! Förstår ni vilken stor grej detta är för miljön? Att alla dom gånger jag har jobbat inom matbranschen och sett all dess mat slängas bort i papperskorgen! Nu äntligen har brilijanta människor kommit på en lösning, dom ser även till att visa hur mycket pengar man sparar och hur många kg mat man räddar. Du väljer vad du vill ha i appen, lägger i varukorgen betalar och sen bara hämta ut!
 
Släng in er på länken nedan och bli medlemmar! Ni kommer inte ångra er, där finns hur många restauranger som helst bla waynes coffee, rawtastic, slottsträdgårdens café och många fler♥
 
bröd - bullar - karmaappen - karmacola - konsumtion - mat - middag - organicbakery - räddamat - räddamaten - slängintematen
Powered by Jasper Roberts - Blog