På dagens agenda: Mastermindträff, möte på AB Småland och middag på Sajjva.

Jag och sambon gick bananas i torpet med körsbären, AH SÅ GODA!
 
Halloj underbaringar!
 
HERREMINBUDDHA så skönt det känns att vara hemma och tillbaka i verkligheten. Att äntligen kunna ta tag i allt som pågår och händer i livet just nu, så många att träffa och så mycket att göra♥
 
Har hunnit träffa min fina partner Tess! Hon kom förbi häromdagen och krängde körsbär samt drack kanelkaffe med mig. Vi planerar nämligen vad som ska hända med sustainable influencers och vad visionen är! Nästa steg är en fotografering på Fredag där vi ska ha bilder till vår nya hemsida och även allt annat runtomkring. Underbara Gisela Ackerups står för fotosessionen, fantastiska eko sminkösen Joanna ska göra oss fina, vår blomstertjej Piffovic ordnar kransar och bästa Uma Bazaar har lånat ut kläder till oss♥
 
Idag ska jag hänga med fina Sara Ellström, en tjej jag fick träffa på ett inosmöte och det sa PANG love at first sight. Vi ska sitta och ha ett mastermind möte innan det är dags för mig/oss att gå vidare till AB Småland för nästa möte med Tess och sedan avsluta kvällen på Sajjva med ett gäng sustainable influencers från Skåne.
 
Ni får ha en fortsatt fantastisk dag solstrålar♥
boho - eko - ekologiskt - hållbar - hållbart - kaffe - körsbär - mastermind - möte - sustainableinfluencers
Powered by Jasper Roberts - Blog