Planering, strukturering och möte med reshopper!

Lunch på HummusBaren i Lund med min partner Tess Waltenburg
 
Godmorgon mina hjärtan!
 
Gårdagen var otroligt produktiv och så himla givande! Jag mötte upp Tess på Lund central för en liten lunch och strategi möte. Jag kan veeerkligen rekommendera hummus baren! Nästan allt är veganskt och dom hade olika ekologiska drycker att välja mellan eller deras hemmagjorda lemonad på citron&mynta. Jag tog en mårtens special som innehöll svamp och auburgine samt en ekologisk tranbärs dryck, till detta fick man en liten sallad och pitabröd.
 
Efter vårt lilla möte så var det dags för möte med det danska företaget reshopper på Patisseriet. Vi planerar lite olika projekt tillsammans och hon vi hade möte med visade sig att hennes man jobbar på ett bryggeri som heter brus i köpenhamn (min sambo är tokig i öl och babblar alltid om brus). Världen är allt liten!
 
Efter mötet satt vi kvar och pratade om fler idéer såsom en podd vi tänkt starta, jag la ju ut en förfrågan om tips på hur man går tillväga och herreminbuddha! Flera av er verkade supertaggade på podden så nu jäklar känns det ännu mer relevant och köra igång!
 
Stay tuned för framtida händelser♥
entreprenör - femprenör - hummus - hummusbar - hållbar - hållbart - möte - projekt - reshopper - sustainableinfluencers
Gime

gott!

Gime

gott!

Svar: verkligen:D
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog