Swopshop, samarbete med repamera, multitasking och gärna lite tips?

Lite kläder jag swoppade till mig på swopshop i Malmö som FÖRÖVRIGT har lanserat en webshop!! In här och kika: SWOPSHOP. Halsband, 2 scarfar, adidas prassel brallor och en grå kofta fick det bli för min del den här gången.
 
Är man entreprenör eller är man entreprenör! Här sitter jag och redigerar en samarbets video, samtidigt deltar jag i ett gruppsamtal med min skol klass, samtidigt sköter jag mitt kafé! Utöver detta kollar jag runt på sociala medier, haha! Gotta love that life!
 
Alltså det här med att redigera videos! Det är ju SÅ LÄTT?! Varför har jag inte börjat tidigare, jag som i flera år har velat börja filma mer men inte riktigt tagit mig ditt pga att ja ni vet, man måste ju lära sig det hela. Precis som med ALLT annat och hur har det gått, jo hur bra som helst! Så nu jädrans ska vi fila på bra video material (har några idéer redan) SEN får ni följa mig på min kanal (yes jag har redan en kanal på youtube och heter oddeco).
 
Så småningom ska jag börja strukturera upp bloggen där det kommer finnas specifika dagar med specifika ämnen som är relevanta. HÅLL UTKIK ni mina trogna följare! Det kommer hända lite grajjor!
 
Är där något ni skulle vilja se mer av på bloggen? Har ni kanske några vlogg tips?
entreprenör - femprenör - jobba - kläder - multitasking - repamera - swopshop - vlogg - vlogga - youtube
Powered by Jasper Roberts - Blog