Picknick grillning a la kung markkattas chili tofu (SÅ GOD).

Sunny days i Kungsparken♥
 
Gokväll fina ni!
 
Ovan ser ni vår fantastiskt mysiga kväll från Söndags! Vi grillade med våra kompisar och planerade inför LA resan, ALLTSÅ som jag längtar efter mitt 2a hemland. Vi har pratat om att åka till San Fransisco, San Diego och jag skulle hemskt gärna vilja gå på Vans Warpet Tour festivalen. Något annat man inte får missa? Nu har jag varit där rätt så många gånger och turistiga tips undanbedes :P.
 
Till grillningen för min del blev det kung markkattas chili tofu med vitlök, basilika och olivolja och till det ugnsrostade rotfrukter. Efterrätt slängde vi på bananer i sina skal, skar upp mittendelen och proppade ner choklad sen fick det stå och gotta sig på grillen♥
 
Vad brukar ni grilla för något vego gott?
Mat
banan - eko - ekologiskt - ekotips - grilla - grillabanan - grillavego - hållbar - hållbart - kungmarkkatta - picknick - tofu - vegansk - veganskt - vego - äta
Powered by Jasper Roberts - Blog