Vinnande motivering gav mig den här ursnygga tshirten från Thrive Store

Theres no planet B tshirt från Thrive Store.
 
Den här fina fina fina tishirten har jag suktat efter ett bra tag! Plötsligt så blir det en tävling inne på Thrive Stores instagram där man skulle motivera vad man gör för miljön och så här skrev dom i inlägget:
 
"TÄVLING!☟
Idag är det jordens dag [Earth Day], en dag som är till för att uppmärksamma världens miljöproblem. Säga vad man vill om det men vi på THRIVE hyllar det globala initiativet som uppmärksammar och sprider ljus på något så viktigt och aktuellt. Vi har inte råd att blunda för verkligheten. THERE’S NO PLANET B 🌎
Vi fortsätter manifestera detta viktiga budskap med våra statement t-shirts och letar ständigt efter fler #modeaktivister som kan hjälpa oss att sprida budskapet. 
Därför tävlar vi nu ut en av våra There’s No Planet B-tishor* till en lycklig vinnare här på instagram. .
.
För att vara med i tävlingen ska du:
1. Följa oss på instagram.
2. Berätta om två grejer du gör i vardagen för att visa omsorg för miljön och avsluta med att tagga två vänner i kommentarsfältet."
 
Och här är mitt svar som blev det vinnande svaret (trodde aldrig jag skulle vinna, fanns så många fantastiska svar från andra i tävlingen)!
 
"1. Försöka sprida mitt nyfunna ord skräponad och uppmana fler till att plocka skräp på promenaden 😍
2. Stötta alla hållbara företag som verkligen helhjärtat gör sin business för miljöns skull."
 
Så TACK finafinafina Thrive Store för att ni valde min motivering ALL LOVE to you guys♥
 
Vill ni ha en lika snygg tishirt eller annat så GÅ in på deras hemsida, finns massor med fina saker och jag har haft äran att få lyssna på grundaren som har en sådan ENORM passion för sitt företag! Här har vi PÅ RIKTIGT en genuin entreprenör som brinner fullständigt för miljön och djuren♥
 
Klicka in er på hemsidan här, dom finns även som fast butik i Göteborg så gå ditt om ni har vägarna förbi!
blogg - bloggse - eko - ekologiskt - ekotips - göteborg - hållbar - hållbarakläder - hållbart - inspiration - klimat - kläder - miljö - thrivestore - vegan - veganskt - whomademyclothes
Powered by Jasper Roberts - Blog