In Guter Gesellschaft, ett zerowaste kafé!

Tror ni jag blev helt tokig när det här stället dök upp från ingenstans? ZEROWASTE KAFÉ♥
 
Som jag har nämnt tidigare så hade vi INGEN aning om vart det fanns ekoställen och besöka. Vi letade som tokar och hittade bara lite matvarubutiker med just ekotänk, men jag vill ha spännande butiker, restauranger eller kaféer. MEN DÅ DÖK DEN HÄR PÄRLAN UPP! In guter gesellschaft som är helt zerowaste! Dessvärre hade vi PRECIS käkat och vart egentligen mätta MEN en kaffe till sambon och en drink till mig slank det ner iallafall. Det var nog dessutom den godaste drinken jag någonsin har hällt i mig. Hamburg något heter drinken och vart gjord med Hamburgs egna sul gin samt kaféets hemmagjorda ingefärs lemonad. ALLTSÅ OMG vad gott. Jag försökte köpa med mig ett glas men fick inte, haha..
 
Om ni vill äta så ät här, deras meny såg så sjukt spännande ut OCH drick deras drinkar!
eko - ekoihamburg - ekologiskt - ekotips - förpackningsfritt - hamburg - hållbar - hållbart - ingenplast - kafe - klimat - miljö - zerowaste
Powered by Jasper Roberts - Blog