Beställning från herbalstore! 2 nya projekt samt livsomvälvande händelse.

Liten beställning jag passade på att lägga när Herbalstore hade lagerrensning♥
 
Halloj solroser!
 
Ovan ser ni lite gottis som jag beställde hem häromdagen! OCH ska även testa "skrubbsvampen"! Har letat efter alternativ till svintobollarna och sprang på den här grymma uppfinninden. Sen ska det smakas choklad (har redan ätit lovingearth innan och ÄLSKAR den). Det blev även en rawnella och kokosjam, får se hur vi äter dem om det blir till bakning eller kanske bananplättar♥
 
Dem här 2 dagarna har gått åt till jobb. Har börja jobba med en tjej som fick veta vad som har hänt mig och det visade sig att hon har råkat ut för liknande. Ni som har instagram har fått se lite om det glädjande beskedet fast även där har jag valt att inget säga . Sen har jag även ett annat projekt till som jag ska kika närmare på ikväll för att se hur vi kan lägga upp det hela! Varför jag inte berättar om projekten är pga försiktighet efter allt som har hänt. Jag vågar inte gå ut med för mycket information men kommer säkert göra det när allt känns bekvämare och inte så obehagligt längre♥
 
UTÖVER DETTA! Så hände det sjukaste någonsin igår!! Något som en ALDRIG tror kan hända i sitt liv. Eftersom det involverar TV (jag kommer inte vara i TV) så tänker vi berätta vad som har hänt, några av er vet redan! Dock så avvaktar jag lite till.
 
Tror ni på karma?
choklad - eko - ekologiska - ekologiskt - ekotips - herbalstore - hållbar - hållbart - klimat - lovingearth - miljö
Powered by Jasper Roberts - Blog