Nyår 2019!

Magiskt nyår med magiska vänner♥
 
Jag är så nöjd över vårt nyårsfirande. Vi alla vart lagom berusade, vi alla gick tillsammans till Stortorget och såg showen (dem senaste åren har jag och min sambo inte firat 12 slaget för vi har alltid fått ta hand om varsin grupp, den mer fulla och den mindre fulla). Men nu stod vi alla och poppade chapmagnen och det bjöds dessutom på äpplen i gänget, det sägs att om en äter ett äpple direkt på det nya året så ska en ha bra hälsa resterande år.
 
Vi åt sushi till middag, precis lagom (jag och Carro åt vegansk sushi SÅ JÄKLA GOTT). Till efterätt hade jag bakat 2 sorters cheesecake, en raw&vegansk samt en klassisk. Fina Burran hade som vanligt satt ihop ett helt fantastiskt spel (lite på spåret med modifieringar). Kvällen avslutades med att jag och min sambo städade hela lägenheten och satte oss sen ner för att lyssna på musik tillsammans♥
 
Idag känns allt underbart! Som jag sa tidigare så är hela lägenheten skinande ren, jag mår superbra och känner att äpplet har gett effekt, haha. Nu tittar vi på senaste Harry Potter filmen och ska väl allmänt ta det lugnt idag.
 
OH och något som jag är EXTRA stolt över der är min utmaning!! Där är så MÅNGA som deltar och jag är sjukt exalterad för vad 2019 har och komma med!
 
Hoppas ni får ett helt fantastiskt gott nytt år♥♥♥
2019 - bloggse - fantastiskt - gottnyttår - lycka - nyår - tacksam - underbart
Powered by Jasper Roberts - Blog